UPDATE command denied to user 'ewloski'@'10.12.20.6' for table 'fusion_settings' jestem początkującym uczniem włoskiego
Nawigacja
Włoski
Artykuły
Forum
Katalog Stron
Szukaj
spacer
Nauka Włoskiego
Włoski Gramatyka
Włoski Testy i Ćwiczenia
Włoski Certyfikaty
Włoski Matura
Włoski Wypracowania
Włoski Italianistyka
Włoski Słownictwo
Włoski Różności
spacer
Ostatnie Artykuły
Rozmowa z Conrado Mo...
List prywatny - Week...
List prywatny - Prac...
"Włoski w ćwiczeniac...
List prywatny - Opis...
spacer
Reklamy
spacer
Reklamy
spacer
UPDATE command denied to user 'ewloski'@'10.12.20.6' for table 'fusion_threads'
Zobacz Temat
Język Włoski Online | Pozostałe | Pogaduszki Dodaj Odpowiedź Nowy Temat
Autor jestem początkującym uczniem włoskiego
tomo2648
Użytkownik

Postów: 2
Data rejestracji: 16.12.11
Dodane dnia 16-12-2011 21:04
Witam. Niedawno rozpocząłem naukę j.włoskiego. Przebyłem już krótki kurs dla "żółtodziobów", który praktycznie składał się z nauki samych słówek i sklejania najprostszych zdań. Ponieważ nie chcę korzystać z pomocy tłumacza google (który i tak bywa złudny) zwracam się z prośbą do Was abyście mi pomogli. Napisałem sam kilka zdań po włosku ale nie wiem czy dobrze są one skonstruowane. Moją prośbę kieruję zwłaszcza do osób bardziej zaawansowanych, ponieważ oni wiedzą lepiej czy jest źle czy dobrze. smiley
Z góry dziękuję za ewentualną pomocną dłoń. Niżej zamieszczam tekst, który "wymęczyłem" smiley


Ciao! Mi chiamo Tomek. Io abito a Warszawa, vengo dalla Polonia. Vorrei abite a Italia. Io sono gioiono, intelligente, gentile e non paziente. Mio interessa è calcio. Io parlo bene inglese, di meno bene tedesco e italiano. Io ha diciassette anni. Io nastito a Kłodzko. Mia mamma chiamo Anna, lei ha quarantadue anni. Mio papá chiamo Jan, lui ha quarantaquattro anni. Mia ragazza chiamo Barbara, lei ha diciotto anni. Lei è molto bella.
Autor RE: jestem początkującym uczniem włoskiego
Shariana
Użytkownik

Postów: 19
Data rejestracji: 04.07.11